У розділі «Рахунки» ви можете переглянути інформацію про ваші поточні рахунки та виконати такі дії:
- Привласнити/змінити псевдонім рахунку: натисніть кнопку , введіть своє найменування, натисніть кнопку .
- Перейти на форму створення платежу – кнопка .
- Перейти на форму запиту виписки за рахунком – кнопка (див. «Виписка»).
Для отримання детальної інформації по рахунку виберіть його зі списку. У новій формі ви можете:
- Зберегти реквізити рахунку в файл формату PDF – кнопка «Експорт реквізитів у PDF».
- Переглянути графік грошового потоку за рахунком (кнопка «Грошовий потік») з можливістю роздрукувати отримані дані (кнопка «Друк»).
«Усі документи» – вкладка, на якій ви можете переглянути реєстр операцій в національній валюті та виконати такі дії:
- Вибрати період відображення даних.
- Виконати сортування та фільтрацію документів у списку.
- Перейти на форму перегляду докладної інформації за вибраним документом.
- Перейти до редагування та підписання документу в статусі «Не всі підписи» натиснувши кнопку .
- Копіювати проведений документ, натиснувши кнопку .
- Переглянути причину відхилення документу в статусі «Відхилений», яка відображається при наведенні курсору на іконку .
- Імпортувати список документів з файлу TXT, XML або CSV – кнопка «Завантажити із файлу».
- Зберегти список документів у файл TXT, XML або CSV – кнопка «Зберегти у файл».
- Перейти до форми створення нового платежу – кнопка «Створити платіж».
«Непідписані» – вкладка, на якій ви можете переглянути список документів, які потребують підписання, та виконати такі дії:
- Вибрати період відображення даних.
- Виконати сортування та фільтрацію документів у списку.
- Перейти на форму перегляду докладної інформації за вибраним документом.
- Підписати вибраний документ – кнопка (див. «Підписання документів»).
- Підписати один або декілька документів, зазначивши їх символом та натиснувши кнопку «Підписати».
- Видалити один або декілька документів, зазначивши їх символом та натиснувши кнопку «Видалити».
- Вибрати період відображення даних.
- Виконати сортування та фільтрацію документів у списку.
- Перейти на форму перегляду докладної інформації за вибраним документом.
- Зберегти список документів у файл TXT, XML або CSV – кнопка «Зберегти у файл».
- Імпортувати список документів з файлу TXT, XML або CSV – кнопка «Завантажити із файлу» (тільки для вкладки «Видаток»).
Перегляд/редагування документа
На формі перегляду/редагування платежу, залежно від його статусу, ви можете виконати такі дії:
- Внести змінення в документ зі статусом «Не всі підписи». Для збереження виправлень натисніть кнопку «Зберегти».
- Накласти підпис на документ (кнопка «Підписати» (див. «Підписання документів»).
- Надрукувати документ (кнопка «Друк»).
- Створити зворотний платіж для вхідного документа (кнопка «Платіж»).
- Копіювати вихідний документ (кнопка «Копія платежу»).
- Видалити документ у статусі «Очікує обробки», натиснувши кнопку «Відкликати».
- Повернутися на сторінку зі списком документів (кнопка ).
Новий документ
Для створення нового документа виконайте такі дії:
- Натисніть кнопку «Створити платіж».
- Виберіть тип переказу: перейдіть на вкладку «Платіж між своїми рахунками» або «Платіж контрагенту».
- Зазначте дату документа (за умовчанням – поточний день).
- Номер документа заповнюється автоматично після вибору рахунку списання, але ви можете змінити його.
- Виберіть зі списку ваш рахунок, з якого будуть списані кошти.
- Для платежів між своїми рахунками зазначте ваш рахунок, на який будуть внесені кошти. Для платежів контрагенту вкажіть дані одержувача вручну або з довідника (кнопка ).
-
Введіть призначення платежу або виберіть його з довідника (кнопка ).
Щоб зберегти введене призначення платежу, встановіть перемикач «Зберегти в шаблони призначень платежів». - Введіть особистий коментар до платежу (за потреби).
- Для збереження непідписаного документа натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» (див. «Підписання документів»).
If you want to make payments conveniently, you can use templates and create payments in national currency based on them.:
On this page you can view a list of templates, select the template from the list and create a payment.:
You can also create a new template and add it to the list - click the «Create template» button, specify the name of the template, fill in the fields as you would when creating a payment in the national currency, and save the template.:
«Документи» – вкладка, на якій ви можете переглянути реєстр операцій у іноземній валюті.
На даній сторінці ви маєте змогу виконати наступні дії:
- Вибрати період відображення даних.
- Виконати сортування та фільтрацію документів у списку.
- Перейти на форму перегляду докладної інформації за вибраним документом.
«Непідписані» – вкладка, на якій ви можете переглянути список усіх ваших заявок, що потребують накладення підпису.
На формі зі списком заявок в статусі «Не має підпис» ви можете виконати наступні дії:
- Зазначити період відображення даних.
- Виконати сортування та фільтрацію заявок в списку.
- Підписати одну або кілька заявок, зазначивши їх символом та натиснувши кнопку «Підписати».
- Видалити одну або кілька заявок, зазначивши їх символом та натиснувши кнопку «Видалити».
- Перейти на форму перегляду докладної інформації та редагування потрібної заявки, вибравши її зі списку.
«Купівля», «Продаж», «Конверсія», «SWIFT» – вкладки для переходу до списків ваших заявок на купівлю, продаж, конверсію валюти та документів SWIFT.
На формі з потрібним списком заявок ви можете виконати наступні дії.
- Зазначити період відображення даних.
- Виконати сортування та фільтрацію заявок в списку.
- Перейти на форму перегляду вибраної заявки.
- Перейти до редагування та підписання заявки в статус «Не має підпис», натиснувши кнопку .
- Копіювати документ, натиснувши кнопку .
- Переглянути причину відхилення заявки в статусі «Відхилений», яка відображається при наведенні курсору на іконку .
- Перейти до створення нової заявки (кнопка «Створити заявку», див «Нова заявка на купівлю валюти», «Нова заявка на продаж валюти», «Нова заявка на конверсію валюти», Новый SWIFT-документ).
На формі перегляду/редагування заявки, в залежності від її статусу, ви можете виконати наступні дії.
- Внести змінення в документ зі статусом «Не всі підписи». Для збереження виправлень натисніть кнопку «Зберегти».
- Накласти підпис на документ (кнопка «Підписати» див. «Підписання документів»).
- Надрукувати документ (кнопка «Друк»).
- Копіювати документ (кнопка «Копія платежу»).
- Видалити документ в статусі «Очікує обробки», натиснувши кнопку «Відкликати»).
- Повернутися на сторінку зі списком документів (кнопка ).
Щоб створити нову заявку на купівлю валюти, виконайте наступні дії:
- Виберіть пункт меню «Платежі у валюті», див. «Платежі у валюті».
- На формі, що відкрилася, перейдіть на вкладку «Купівля».
- На формі, що відкрилася, натисніть кнопку «Створити заявку».
-
На новій формі в секції «Параметри документа»:
- Вкажіть дату документа (за умовчанням – поточний день) та дату, до якої дійсна заявка (якщо потрібно).
- Номер документа заповнюється автоматично після вибору рахунку списання, але ви можете змінити його.
-
У секції «Валюта»:
- Вкажіть код валюти або виберіть валюту зі списку.
- Введіть суму валюти.
- Виберіть зі списку номер рахунку, на який будуть зараховані валютні кошти.
- Вкажіть курс купівлі за допомогою перемикачів: «За курсом уповноваженого банку/ Ринковий», «Фіксований» або «За угодою» (якщо є доступними).
-
У секції «Комісія» виберіть за допомогою перемикачів тип комісії (за наявності):
- «Утримати з суми на купівлю». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму.
- «Списати з нашого рахунку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та виберіть рахунок списання комісії.
- «Перерахувати на рахунок у банку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та рахунок банку.
- Виберіть рахунок в національній валюті, з якого будуть списані кошти.
- У секції «Підстава купівлі» вкажіть, якщо потрібно, реквізити контракту, під який оформляється заявка, та ціль купівлі валюти. При натисканні кнопки відбувається перехід на форму для введення документів, що є підставою для купівлі валюти.
- У секції «Пенсійний фонд» вкажіть реквізити пенсійного фонду, якщо потрібні дані для пенсійного збору.
- Введіть примітки та коментар до платежу за заявкою
- Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» (див. «Підписання документів»).
Щоб створити нову заявку на продаж валюти, виконайте наступні дії:
- Виберіть пункт меню «Платежі у валюті», див. Платежі у валюті.
- На формі, що відкрилася, перейдіть на вкладку «Продаж».
- На формі, що відкрилася, натисніть кнопку «Створити заявку».
-
На новій формі в секції «Параметри документа»:
- Вкажіть дату документа (за умовчанням – поточний день) та дату, до якої дійсна заявка (якщо потрібно)
- Номер документа заповнюється автоматично після вибору валютного рахунку, але ви можете змінити його.
-
У секції «Валюта»:
- Вкажіть код валюти або виберіть валюту зі списку.
- Введіть суму валюти.
- Виберіть зі списку номер рахунку, з якого будуть списані валютні кошти.
- Вкажіть курс продажу за допомогою перемикачів: «За курсом уповноваженого банку/ Ринковий», «Фіксований» або «За угодою» (якщо є доступними).
-
У секції «Комісія» виберіть за допомогою перемикачів тип комісії (за наявності):
- «Утримати з суми на продаж». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму.
- «Списати з нашого рахунку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та виберіть рахунок списання комісії.
- «Перерахувати на рахунок у банку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та рахунок банку.
- Виберіть рахунок зарахування національної валюти.
- У секції «Підстава продажу» вкажіть, якщо потрібно, реквізити контракту, під який оформляється заявка, та мету продажу валюти. При натисканні кнопки відбувається перехід на форму для введення документів, що є підставою для продажу валюти
- Введіть примітки та коментар до платежу за заявкою
- Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» (див. «Підписання документів»).
Щоб створити нову заявку на конверсію валюти, виконайте наступні дії:
- Виберіть пункт меню «Платежі у валюті», див. Платежі у валюті.
- На формі, що відкрилася, перейдіть на вкладку «Конверсія».
- На формі, що відкрилася, натисніть кнопку «Створити заявку».
-
На новій формі в секції «Параметри документа»:
- Вкажіть дату документа (за умовчанням – поточний день) та дату, до якої дійсна заявка (якщо потрібно)
- Номер документа заповнюється автоматично після вибору валютного рахунку продажу, але ви можете змінити його.
-
У секції «Валюта покупки»:
- Вкажіть код валюти або виберіть валюту зі списку.
- Введіть суму валюти.
- Виберіть зі списку номер рахунку, з якого будуть списані валютні кошти.
-
У секції «Валюта продажу»:
- Вкажіть код валюти або виберіть валюту зі списку.
- Введіть суму валюти.
- Виберіть зі списку номер рахунку, з якого будуть списані валютні кошти.
- Вкажіть курс конверсії за допомогою перемикачів: «Уповноваженого банку/ Ринковий», «Фіксований» або «За угодою» (якщо є доступними).
-
У секції «Комісія» виберіть за допомогою перемикачів тип комісії (за наявності):
- «Утримати з суми на продаж» (за умовчанням). При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму.
- «Списати з нашого рахунку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та виберіть рахунок списання комісії.
- «Перерахувати на рахунок у банку». При цьому вкажіть комісію у відсотках або суму та рахунок банку.
- У секції «Коментарі» введіть контактну інформацію та коментарі до платежу за заявкою.
- Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» (див. «Підписання документів»).
Щоб створити новий документ, виконайте наступні дії.
- Виберіть пункт меню «Платежі в валюті», див. «Платежі в валюті».
- На формі, що відкрилася, перейдіть на вкладку «SWIFT».
- На формі, що відкрилася, натисніть кнопку «Створити заявку».
- На новій формі в секції «Параметри документа»:
- Зазначте дату документа (за умовчанням – поточний день).
- Номер документа заповнюється автоматично після вибору рахунку платежу, але ви можете змінити його.
- Вкажіть терміновість (звичайний або терміновий документ) або виберіть терміновість документа: Т+0 – сьогодні, Т+1 – завтра, Т+2 – післязавтра (варіант залежить від налаштувань системи).
- У секції «Валюта (код) (32А - Currency (code))» вкажіть валюту та суму платежу.
- У секції «Платник (50 - Ordering Customer)» виберіть зі списку рахунок списання та вкажіть реквізити платника.
- Якщо платіж здійснюється через банк-кореспондент, в секції «Банк-кореспондент (56 - Intermediary Bank)» виберіть зі списку опцію A\D
- Опція «А» дає можливість ввести тільки BIC/SWIFT-код.
- Опція «D» дає можливість зазначити назву банку, країну, місто та адресу банку.
Ви можете вибрати банк з міжнародного довідника банків (кнопка ) ) або ввести реквізити банку вручну.
-
У секції «Банк-одержувач (57 - Beneficiary Bank)» виберіть банк з довідника (кнопка ) або вкажіть реквізити банку вручну. Виберіть зі списку опцію:
- «Пусто» – дає можливість зазначити тільки номер рахунку в банку.
- Опція «А» дає можливість ввести тільки BIC/SWIFT-код та номер рахунку.
- Опція «D» дає можливість зазначити назву банку, країну, місто та адресу банку, номер рахунку.
- У секції «Одержувач (59 - Beneficiary)» виберіть одержувача з довідника (кнопка , див. «Контрагенти») або вкажіть дані про одержувача вручну.
- У секції «Деталі платежу (70 - Details Of Payment)» вкажіть призначення платежу та підставу для платежу.
- У секції «Відомості про витрати (71 - Details Of Charges)»:
- Виберіть тип комісії: За рахунок відправника (OUR), Комісії банків-кореспондентів за рахунок одержувача (SHA), За рахунок одержувача (BEN), Платіж в USD з гарантією доставки повної суми (OUROUR).
- Виберіть рахунок комісії (в національній валюті).
- Виберіть код операції з довідника (кнопка ) або вкажіть його вручну.
- Вкажіть код країни одержувача (виберіть зі списку).
- У секції «Додаткова інформація (72 - Additional information)» введіть додаткову інформацію для одержувача платежу, введіть коментар до платежу, вкажіть бажану дату обробки заявки (за умовчанням встановлюється поточна дата).
- Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» ( див. «Підписання документів»).
Щоб створити новий документ, виконайте наступні дії.
- Виберіть пункт меню «Платежі в валюті», див. «Платежі в валюті».
- На формі, що відкрилася, перейдіть на вкладку «SWIFT».
- На формі, що відкрилася, натисніть кнопку «Створити заявку».
- На новій формі в секції «Параметри документа»:
- Зазначте дату документа (за умовчанням – поточний день).
- Номер документа заповнюється автоматично після вибору рахунку платежу, але ви можете змінити його.
- Вкажіть терміновість (звичайний або терміновий документ) або виберіть терміновість документа: Т+0 – сьогодні, Т+1 – завтра, Т+2 – післязавтра (варіант залежить від налаштувань системи).
- У секції «Валюта (код) (32А - Currency (code))» вкажіть валюту та суму платежу.
- У секції «Платник (50 - Ordering Customer)» виберіть зі списку рахунок списання та вкажіть реквізити платника.
- Якщо платіж здійснюється через банк-кореспондент, в секції «Банк-кореспондент (56 - Intermediary Bank)» виберіть зі списку опцію A\D
- Опція «А» дає можливість ввести тільки BIC/SWIFT-код.
- Опція «D» дає можливість зазначити назву банку, країну, місто та адресу банку.
Ви можете вибрати банк з міжнародного довідника банків (кнопка ) ) або ввести реквізити банку вручну.
-
У секції «Банк-одержувач (57 - Beneficiary Bank)» виберіть банк з довідника (кнопка ) або вкажіть реквізити банку вручну. Виберіть зі списку опцію:
- «Пусто» – дає можливість зазначити тільки номер рахунку в банку.
- Опція «А» дає можливість ввести тільки BIC/SWIFT-код та номер рахунку.
- Опція «D» дає можливість зазначити назву банку, країну, місто та адресу банку, номер рахунку.
- У секції «Одержувач (59 - Beneficiary)» виберіть одержувача з довідника (кнопка , див. «Контрагенти») або вкажіть дані про одержувача вручну.
- У секції «Деталі платежу (70 - Details Of Payment)» вкажіть призначення платежу та підставу для платежу.
- У секції «Відомості про витрати (71 - Details Of Charges)»:
- Виберіть тип комісії: За рахунок відправника (OUR), Комісії банків-кореспондентів за рахунок одержувача (SHA), За рахунок одержувача (BEN), Платіж в USD з гарантією доставки повної суми (OUROUR).
- Виберіть рахунок комісії (в національній валюті).
- Виберіть код операції з довідника (кнопка ) або вкажіть його вручну.
- Вкажіть код країни одержувача (виберіть зі списку).
- У секції «Додаткова інформація (72 - Additional information)» введіть додаткову інформацію для одержувача платежу, введіть коментар до платежу, вкажіть бажану дату обробки заявки (за умовчанням встановлюється поточна дата).
- Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти». Щоб накласти підпис на документ, натисніть кнопку «Підписати» ( див. «Підписання документів»).
Щоб створити новий документ, виконайте такі дії:
- Виберіть пункт меню «Платежі в валюті» та перейдіть до вкладки «Внутрішні».
- Натисніть кнопку «Створити заявку».
- У новій формі в секції «Параметри документа»:
- Поле Номер документа заповнюється автоматично після вибору рахунку списання. Значення цього поля теж можна змінювати.
- Дата документа встановлюється поточним днем (усталене значення). Ви можете змінити її, скориставшись вбудованим календарем.
- Зазначте дату валютування. Дата валютування не може перевищувати дату документа більше, ніж на 10 днів
- В секції «Платник» виберіть зі списку рахунок списання.
- В секції «Одержувач» введіть вручну дані одержувача: найменування, ЄДРПОУ/ІПН, номер рахунку, суму переказу.
- Зазначте призначення платежу (не більше 160 символів).
- Щоб відправити документ до банку підпишіть його (див. « Підписання платежів »). Для збереження непідписаної заявки натисніть кнопку «Зберегти».
«Контрагенти в нац. валюті» – вкладка, на якій ви можете переглянути список своїх контрагентів для платежів в національній валюті.
Для зручності пошуку ви можете відфільтрувати контрагентів за характером платежу (вкладки «Прибуток» та «Видаток») та переглянути окремий список контрагентів - вкладка «Вибрані».
На сторінці зі списком контрагентів в національній валюті ви можете виконати такі дії:
- Скористатися рядком пошуку контрагента, вказавши один з його реквізитів.
- Перейти до створення платежу контрагенту – кнопка .
- Видалити одного або кілька контрагентів, зазначивши символом та натиснувши кнопку «Видалити».
- Перейти до формування виписки за контрагентом – кнопка .
- Додати одного або декілька контрагентів в окремий список, який відображається на вкладці «Вибрані», зазначивши символом .
«Контрагенти SWIFT» – вкладка, на якій ви можете переглянути список своїх контрагентів SWIFT-документів.
На сторінці зі списком контрагентів ви можете виконати такі дії:
- Скористатися рядком пошуку контрагента, вказавши один з його реквізитів.
- Перейти до створення платежу контрагенту – кнопка .
- Видалити одного або кілька контрагентів, зазначивши символом та натиснувши кнопку «Видалити».
У розділі «Виписка» ви можете запросити формування виписки по ваших рахунках. Для цього виконайте такі дії:
- Зазначте за допомогою перемикачів період виписки (за попередній день або початкову та кінцеву дати виписки).
- Виберіть, які документи повинні потрапити до виписки: всі платежі, прибуток, видаток.
- Виберіть рахунки для виписки, встановивши перемикачі в праве положення.
- Зазначте за допомогою перемикачів параметри виписки: розширена виписка (з розшифруванням даних за документами), розділити розряди (з відображенням сум через роздільник), виписка з розподілом за датою (з групуванням даних за датою), сортувати за датою проведення (з сортуванням за датою проведення в порядку спадання), дата за спаданням (від пізнішої дати до більш ранньої), виводити курс валюти за документами (для операцій у валюті).
- Натисніть кнопку «Переглянути та надрукувати» для формування виписки та збереження її в файл PDF.
- Натисніть кнопку «Зберегти в файл» для збереження виписки до файлу TXT, XML або CSV.
- Натисніть кнопку «Відправити на e-mail» для відправлення виписки на адресу електронної пошти, що зазначено в налаштуваннях системи. Для відправлення виписки на іншу адресу, встановіть перемикач «Надіслати на інший e-mail» в праве положення та введіть адресу електронної пошти.
Виберіть мову інтерфейсу зі списку: русский, українська, English
Для відображення рахунку на сторінках «Рахунки»/«Виписка» встановіть перемикач в праве положення.
Щоб ввести псевдонім рахунку, натисніть кнопку введіть своє найменування, натисніть кнопку .
Для збереження змінень натисніть кнопку «Зберегти».
Встановіть перемикач в праве положення, щоб відображати ваші закриті рахунки в списках рахунків.
Вкажіть, які види SMS та E-mail розсилок потрібні для ваших рахунків, встановивши відповідні перемикачі в праве положення. Щоб зберегти змінення, натисніть кнопку «Зберегти».
В журналі операцій користувача відображаються ваші останні 10 дій в системі.
Встановіть час в хвилинах, через яке відбудеться автоматичне відключення, якщо ви не проводили ніяких дій в системі.
Перейдіть до скидання лічильників, щоб обнулити лічильники документів за контрагентами чи за типом документу. Щоб обнулити лічильник, встановіть перемикач в праве положення. Щоб зберегти змінення, натисніть кнопку «Очистити лічильники».
Ви можете зазначити вашу адресу електронної пошти для зв'язку з банком, адресу електронної пошти для розсилки, переглянути номер телефону, який ви надали банку для зв'язку та розсилки повідомлень. Щоб зберегти змінення, натисніть кнопку «Зберегти».
Виберіть зі списку період, за який будуть відображатися документи на вкладках «Непідписані» та «Очікують ОТР-підтвердження»: 1 місяць, 2 місяці, 3 місяці.
Якщо перемикач вимкнено, при створенні платежу в довіднику доступні тільки призначення платежів, які прив'язані до вибраного кореспондента. Якщо перемикач увімкнено, доступним є весь довідник призначень платежів.
Для змінення пароля зазначте поточний пароль, введіть двічі новий пароль, натисніть кнопку «Застосувати».
Щоб відправити запит на сертифікат, зазначте поточний пароль до секретного ключа, введіть та повторіть новий пароль, зазначте шлях до ключа, натисніть кнопку «Відправити».
Щоб змінити пароль на секретний ключ, зазначте поточний пароль до секретного ключа, введіть та повторіть новий пароль, зазначте шлях до ключа, натисніть кнопку «Змінити пароль».
Виберіть цей пункт для перегляду та друку вашого сертифіката.
У довіднику призначень платежів ви можете переглянути ваші призначення платежів та створити нове (кнопка «Додати призначення платежу»).
Щоб зберегти всі налаштування, натисніть кнопку «Зберегти» на формі зі списком налаштувань.
Кількість ваших нових повідомлень відображено на кнопці в правому верхньому кутку головної сторінки системи.
У розділі «Повідомлення» ви маєте змогу переглядати отримані та відправлені повідомлення, а також створювати нові.
На сторінці зі списком повідомлень ви можете:
- Виконати фільтрування повідомлень в списку.
- Перейти на форму перегляду докладної інформації вибраного повідомлення.
- Видалити одне або кілька повідомлень, зазначивши їх символом та натиснувши кнопку «Видалити».
- Створити нове повідомлення - кнопка «Створити повідомлення».
Для створення повідомлення виконайте наступні дії:
- Натисніть кнопку «Нове повідомлення» на формі зі списком повідомлень.
- Виберіть відділення банку зі списку.
- Вкажіть тему повідомлення.
- Введіть текст повідомлення.
- Щоб додати до повідомлення файл, натисніть кнопку . Якщо є необхідність вкласти декілька файлів, повторно натисніть кнопку .
-
Виберіть файл, який потрібно додати. Якщо необхідно видалити вкладення, натисніть кнопку «Видалити».
Кількість вкладень до повідомлень не обмежена. При цьому повідомлення не може містити кілька файлів з однаковими назвами. -
Для відправлення повідомлення в банк підпишіть його (див. «Підписання документів»).
Для збереження повідомлення без підпису натисніть кнопку «Зберегти».
Для повернення на сторінку зі списком повідомлень натисніть кнопку
Для перегляду архіву документів за депозитом виконайте такі дії:
- Перейдіть до пункту меню Депозити/Депозитні угоди.
- На формі зі списком договорів в потрібному рядку клікніть на кнопку .
- У формі виберіть період відображення документів: «За весь період», «За період з .. по ..». При виборі «За період з .. по ..» вкажіть початкову та кінцеву дати вручну або за допомогою вбудованого календаря – кнопка .
- У полі Тип платежу зі списку виберіть тип операції, за яким необхідно вибрати документи: всі платежі, поповнення депозиту, зняття коштів, виплата %.
- Клікніть на кнопку «Виконати запит».
- У секції нижче відобразиться архів документів за встановленими параметрами.
- Для того щоб роздрукувати графік нарахувань відсотків або зберегти у форматі .pdf, клікніть на кнопку «Друк».
- Для повернення на попередню форму клікніть на кнопку у верхній частині сторінки.
Для перегляду графіка нарахувань відсотків за депозитом виконайте такі дії:
- Перейдіть до пункту меню Депозити/Депозитні угоди.
- На формі зі списком договорів в потрібному рядку клікніть на кнопку .
- У формі виберіть період відображення документів: «За весь період», «За період з .. по ..». При виборі «За період з .. по ..» вкажіть початкову та кінцеву дати вручну або за допомогою вбудованого календаря – кнопка .
- Клікніть на кнопку «Виконати запит».
- У секції нижче відобразиться список операцій за майбутніми виплатами відсотків за депозитом.
- Для того щоб роздрукувати графік нарахувань відсотків або зберегти у форматі .pdf, клікніть на кнопку «Друк».
- Для повернення на попередню форму клікніть на кнопку в верхній частині сторінки.
Для того щоб створити нову операцію з депозитом, виконайте такі дії:
- Перейдіть до пункту меню Депозити/Депозитні угоди.
- На формі зі списком договорів в потрібному рядку клікніть на кнопку .
- У полі Операція зі списку виберіть необхідну операцію з депозитом.
- Поле Номер документа присвоюється системою автоматично.
- Поле Дата документа заповнюється за умовчанням поточним ОДБ із можливістю редагування.
- Введіть Суму операції.
- У полі Договір відображається номер поточного договору.
-
У полі З рахунку/На рахунок зі списку виберіть потрібний рахунок:
- Якщо ви вибрали операцію «Поповнення», для вибору доступні тільки рахунки контрагента (власника депозиту в межах власного банку) у валюті депозиту.
- Якщо ви вибрали операцію «Часткове зняття», ви можете вказати рахунок в іншому банку. Для цього відключіть чекбокс «Свій рахунок» у верхній частині форми (за умовчанням чекбокс відключений). При цьому відкриються поля для введення рахунку одержувача, а поля Найменування одержувача, Країна і ЄДРПОУ/ІПН автоматично заповнюються даними контрагента-вкладника без можливості редагування.
- Поле Призначення платежу заповнюється системою автоматично. Поле недоступно для редагування.
- У полях Підпис 1 і Підпис 2 відображаються особи, які підписали платіж.
Для збереження непідписаної заявки клікніть на кнопку «Зберегти».
Для того щоб підписати заявку, клікніть на кнопку «Підписати».
Для повернення на попередню сторінку клікніть на кнопку у верхній частині сторінки.
Список заявок на операції з їх поточними статусами можна переглянути в розділі меню Депозити/Операції з депозитами.
Для того щоб переглянути список заявок на операції за депозитними угодами, перейдіть до пункту меню Депозити/Операції з депозитами.
Примітка. Дистанційні заявки в списку не відображаються.
На формі «Операції з депозитами» ви можете виконати такі дії:
- Задати додаткові фільтри або відсортувати дані.
-
Перейти до форми перегляду докладної інформації за заявкою. Доступно для заявок зі статусами «Очікує обробки», «Опрацьовується», «Проведений», «Відкладений», «Відхилений».
Примітка. Для заявок у статусі «Відхилений» на формі з докладною інформацією відображається причина відхилення у верхній частині сторінки.
-
Відредагувати, підписати або видалити заявку в статусі «Не всі підписи». Для цього в списку операцій із депозитами клікніть на потрібний рядок і внесіть зміни. На формі докладної інформації ви можете:
- Зберегти заявку без підпису – кнопка «Зберегти».
- Підписати заявку – кнопка «Підписати».
- Видалити заявку – кнопка «Видалити».
Щоб переглянути список депозитів (тих, що діють і вже закритих), виберіть пункт меню Депозити/Депозитні угоди.
На формі зі списком депозитів ви можете виконати такі дії:
- Задати додаткові фільтри або відсортувати дані.
- Відрегулювати відображення в списку закритих договорів – чекбокс «Відображати закриті договори».
- Створити нову операцію з депозитом – кнопка (див. нижче). Нова операція доступна для депозитів, що не перебувають «в заставі/арешті».
- Переглянути графік нарахування відсотків за вибраним депозитом – кнопка . Операція доступна тільки для відкритих депозитних договорів.
- Переглянути архів документів за вибраним депозитом – кнопка .
«ЗАРПЛАТНІ ПРОЕКТИ» - сторінка, на якій відображаються основні відомості про ваші підприємства та їх зарплатні проекти. На цій сторінці ви можете виконати такі дії:
- Виконати сортування та фільтрування даних у списку.
- Переглянути список зарплатних проектів вибраного підприємства (кнопка ). Встановіть перемикач «Відображати закриті ЗКП», якщо потрібно, щоб відображалися закриті зарплатні проекти. Кожен рядок списку є посиланням для переходу до докладної інформації щодо проекту та списку співробітників підприємства (форма «СПІВРОБІТНИКИ ЗКП»).
«СПІВРОБІТНИКИ ЗКП» - сторінка, на якій ви можете переглянути інформацію про підприємство, зарплатний проект та ваших співробітників. На цій сторінці ви можете виконати сортування та фільтрування даних у списку співробітників. Якщо потрібно, щоб були відображені записи про звільнених співробітників, встановіть чекбокс «Відображати звільнених». Дані на формі є доступними в режимі перегляду.
Анкети співробітників
«СПІВРОБІТНИКИ» - сторінка, на якій ви можете переглянути список анкет ваших співробітників. На цій сторінці ви можете виконати такі дії:
- Виконати сортування та фільтрування анкет у списку.
- Копіювати анкету (кнопка ).
- Переглянути причину відхилення анкети, навівши на іконку .
- Перейти на форму перегляду/редагування вибраної анкети.
- Перейти до створення нової анкети (кнопка «Створити анкету»).
- Імпортувати список співробітників із зовнішніх систем (кнопка «Завантажити із файлу»). Імпорт є можливим з файлів форматів XML, XLS, CSV та DBF.
- Експортувати список співробітників підприємства в файли форматів XML, TXT, HTML, CSV (кнопка «Зберегти у файл»).
Перегляд/редагування анкети
На формі перегляду/редагування анкети, в залежності від її статусу, ви можете виконати такі дії:
- Внести змінення в анкету та зберегти її (кнопка «Зберегти»).
- Копіювати анкету (кнопка «Копіювати»).
- Відкликати анкету (кнопка «Видалити»).
- Відновити анкету (кнопка «Відновити»).
- Повернутися на сторінку зі списком анкет (кнопка ).
Нова анкета
Для створення нової анкети виконайте такі дії:
- У розділі Зарплата/Анкети співробітників натисніть кнопку «Створити».
- Заповніть секцію «Інформація про співробітника»: ПІБ співробітника, його стать, ідентифікаційний код (для нерезидентів, а також для резидентів, які відмовилися від присвоєння ідентифікаційного коду, заповнюється значенням «000000000»). Транслітерацію імені клієнта для нанесення на картку ви можете ввести вручну або натисніть кнопку «...», щоб виконати автоматичну транслітерацію.
- Заповніть вкладку «Паспортні дані».
- Заповніть вкладку «Домашня адреса». В поле «Адреса» слід зазначити повну домашню адресу співробітника, якщо неможливо ввести адресу з розбиванням на окремі поля вкладки.
- Заповніть вкладку «Контакти». Заповнення хоча б одного номера телефону є обов'язковим. Формат для введення номера – 380671112233.
- На вкладці «Підприємства» додайте зв'язок з підприємством: натисніть кнопку «Додати зв'язок з підприємством», заповніть поля нової форми, у полі Подробиці можливо зазначити додаткові дані, наприклад, посаду співробітника. Після заповнення полів форми натисніть кнопку «Зберегти».
- На вкладці «Додатково» вкажіть секретне слово, яке може використовуватися для ідентифікації співробітника.
- Збережіть новий запис про співробітника, натиснувши кнопку «Зберегти».
«ВСІ ВІДОМОСТІ» - вкладка, на якій ви можете переглянути список усіх ваших зарплатних відомостей. На цій сторінці ви можете виконати такі дії:
- Зазначити період відображення даних.
- Виконати сортування та фільтрування відомостей в списку.
- Копіювати вибрану відомість, натиснувши кнопку .
- Підписати вибрану непідписану відомість, натиснувши кнопку .
- Переглянути причину відхилення відомості, навівши на іконку .
- Імпортувати зарплатні відомості із зовнішніх систем, натиснувши кнопку «Завантажити із файлу». Імпорт можливий з файлів формату XML, DBF, XLS.
- Перейти на форму перегляду/редагування вибраної зарплатної відомості.
- Перейти до створення нової зарплатної відомості, натиснувши кнопку «Створити відомість».
«НЕПІДПИСАНІ» - вкладка, на якій ви можете переглянути список ваших зарплатних відомостей, що вимагають накладення підпису. На цій сторінці ви можете виконати такі дії:
- Зазначити період відображення даних.
- Виконати сортування та фільтрування відомостей у списку.
- Копіювати вибрану відомість, натиснувши кнопку .
- Підписати вибрану відомість, натиснувши кнопку .
- Підписати одну або декілька відомостей, зазначивши їх символом та натиснувши кнопку «Підписати».
- Видалити одну або кілька відомостей, відзначивши їх символом та натиснувши кнопку «Видалити».
- Перейти на форму перегляду та редагування зарплатної відомості, вибравши її зі списку.
Перегляд/редагування відомості
На формі перегляду/редагування відомості, залежно від її статусу, ви можете виконати наступні дії:
- Внести зміни до відомості зі статусом «Не всі підписи». Для збереження виправлень натисніть кнопку «Зберегти».
- Підписати відомість (кнопка «Підписати»).
- Надрукувати відомість (кнопка «Друк»).
- Копіювати відомість (кнопка «Копіювати»).
- Повернутися на сторінку зі списком відомостей (кнопка у верхній частині сторінки).
Нова зарплатна відомість
Для створення нової зарплатної відомості виконайте такі дії:
- У розділі Зарплата/Зарплатні відомості натисніть кнопку «Створити відомість».
- У секції «Параметри відомості» зазначте дату валютування. Дата та номер відомості встановлюються автоматично, але ви можете їх редагувати.
- У секції «Підприємство» зі списків виберіть вид нарахування, підприємство, зарплатний проект, зазначте рахунок платника (IBAN). Якщо для оплати використовується рахунок іншого банку, встановіть відповідний перемикач. Виберіть зі списку транзитний рахунок підприємства, на який переводяться кошти з рахунку платника для подальшого перерахування на рахунки співробітників згідно з нарахуваннями зарплатної відомості.
- Заповніть поле «Коментар», якщо потрібно.
-
Зазначте нарахування за зарплатною відомістю
- Перейдіть на вкладку «Нарахування».
- Натисніть кнопку «Додати нарахування».
- У новій формі зазначте співробітника та суму перерахування на рахунок.
- Натисніть кнопку «Зберегти».
- Створені нарахування відображаються списком на вкладці «Нарахування». Ви можете додавати, видаляти та редагувати нарахування. Кожен рядок списку нарахувань є посиланням, за яким відкривається форма з детальною інформацією щодо вибраного нарахування.
-
Зв'яжіть введені документи з оплати податків з відомістю або додайте нові податкові документи
- Перейдіть на вкладку «Документи з оплати податків».
- Натисніть кнопку «Додати документ».
- У новій формі за допомогою перемикачів вкажіть тип документа: платіжне доручення або скан-копія документа.
- Якщо ви вибрали тип документа - платіжне доручення, натисніть кнопку «...», виберіть у новій формі документ зі списку. Поля форми «Документи з оплати податків» заповняться автоматично. Ви можете зазначити примітки до документа. Натисніть кнопку «Зберегти».
- Якщо ви вибрали тип документа - скан-копія, за допомогою кнопки «...» зазначте шлях до документа (у форматах PDF та DOC). Найменування документа буде відображено в примітках. Натисніть кнопку «Зберегти».
- Створені прив'язки відображаються списком на вкладці «Документи з оплати податків». Ви можете додавати, видаляти та редагувати прив'язки. Кожен рядок списку є посиланням, за яким відкривається форма з детальною інформацією щодо вибраного документу.
- Підпишіть відомість (кнопка «Підписати») або збережіть її без підпису (кнопка «Зберегти»).
У розділі «Ліміти за рахунками» ви можете:
- Переглянути список рахунків, на які встановлені ліміти.
- Переглянути докладну інформацію щодо лімітів, які встановлені для цих рахунків. Розгорнути/згорнути секцію з детальною інформацією ви можете за допомогою кнопок / .
- Встановити новий ліміт за рахунком – кнопка «Визначити новий ліміт».
- Редагувати ліміт – кнопка .
- Видалити ліміт – кнопка .
Типи лімітів
- Загальні ліміти – ліміт за типом документа, ліміт на суму одного платежу, ліміт на суму платежів за день, ліміт на суму одного платежу певному кореспонденту, ліміт на суму платежів за день певному кореспонденту.
- Авторизаційний ліміт – налаштовується окремо за кожним з перелічених вище видів загальних лімітів (окрім ліміту за типом документа).
Існує декілька рівнів авторизаційного ліміту: третій, четвертий, п’ятий та шостий. Якщо сума платежу за рахунком перевищує встановлений загальний ліміт, але за документом наявний авторизаційний ліміт, система перевіряє платіж на відповідність сумі авторизаційного ліміту і вимагає накласти підпис відповідного рівня.
Встановлення загального ліміту на рахунок
Щоб встановити ліміт на рахунок:
- Натисніть кнопку «Визначити новий ліміт».
- Виберіть Тип ліміту зі списку (див. «Типи лімітів»).
- Залежно від типу ліміту заповніть додаткові поля: Тип документа (під час встановлення ліміту за типом документа) або Ід. код кореспондента (під час встановленні ліміту на кореспондента).
- Виберіть Рахунок зі списку ваших рахунків.
- Введіть Суму ліміту.
- Введіть Коментар (за необхідності).
- Натисніть кнопку «Зберегти».
Встановлення авторизаційного ліміту
Щоб встановити авторизаційний ліміт:
- На формі зі списком лімітів виберіть рядок з потрібним рахунком та натисніть кнопку редагування запису .
- У формі, що відкриється, виберіть тип ліміту «Авторизаційний ліміт…» зі списку.
- Виберіть Рівень підписання зі списку.
-
Введіть Суму ліміту.
Зауважте: суми авторизаційних лімітів мають зростати зі збільшенням рівня підпису.
- Натисніть кнопку «Зберегти».
Щоб переглянути список кредитних ліній, виберіть пункт меню Кредитні операції/Кредитні лінії.
На формі зі списком кредитних ліній ви можете виконати такі дії:
- Задати додаткові фільтри та здійснити сортування даних.
- Відрегулювати відображення у списку закритих договорів – чекбокс «Відображати закриті кредитні договори».
- Переглянути графік платежів за вибраною кредитною лінією – кнопка .
- Переглянути історію платежів за вибраною кредитною лінією – кнопка .
-
Переглянути список основних траншів за кредитною лінією. Для цього клікніть піктограму
Щоб переглянути графік майбутніх платежів за кредитною лінією, кредитом або траншем, клікніть на кнопку /«Графік платежів» на формі з відповідною угодою.
На формі «Графік платежів» ви можете виконати такі дії:
- Вибрати необхідний період: позначте опцію «За період з.. по..» і у відповідних полях вкажіть дату початку і кінця періоду вручну або за допомогою вбудованого календаря – кнопка . Щоб переглянути дані за весь період, виберіть опцію «За весь період».
- Натиснути кнопку «Виконати запит» для відображення списку планових платежів та інформації щодо стану поточної заборгованості за угодою на поточну дату.
- Натиснути кнопку «Переглянути та роздрукувати», щоб зберегти або роздрукувати графік.
Щоб сформувати запит на відображення історії платежів за кредитною лінією, траншем, кредитом, овердрафтом, натисніть кнопку //«Історія платежів» , на формі відповідної угоди.
На формі «Історія платежів» ви можете виконати такі дії:
- Вибрати необхідний період: позначте опцію «За період з.. по..» і у відповідних полях вкажіть дату початку і кінця періоду вручну або за допомогою вбудованого календаря – кнопка . Щоб переглянути дані за весь період, виберіть опцію «За весь період».
- Натиснути кнопку «Виконати запит» щоб відобразити графік платежів у табличному вигляді.
- Натиснути кнопку «Переглянути та роздрукувати», щоб зберегти або роздрукувати дані.
Для того щоб переглянути детальну інформацію за траншем, на формі «Кредитні лінії» (пункт меню Кредитні операції/Кредитні лінії) розкрийте список траншів, натиснувши кнопку
- Перейти до форми перегляду графіка платежів за цим траншем – кнопка «График платежей».
- Перейти до форми відображення історії платежів за цим траншем – кнопка «Історія платежів».
Щоб переглянути список кредитів, виберіть пункт Кредитные операции/Кредиты.
На формі «Кредити» ви можете виконати такі дії:
- Задати додаткові фільтри та здійснити сортування даних.
- Відрегулювати відображення у списку закритих договорів – чекбокс «Відображати закриті кредитні договори».
- Перейти до детальної форми перегляду кредиту. Кожен рядок є посиланням, за допомогою якого можна перейти до форми з розширеною інформацією за відповідним кредитом.
На формі «Перегляд кредиту» ви можете виконати такі дії:
- Перейти до форми перегляду графіка платежів за цим кредитом – кнопка «График платежей».
- Перейти до форми відображення історії платежів за цим кредитом – кнопка «Історія платежів».
Щоб перейти до списку овердрафтів, виберіть пункт Кредитні операції/Овердрафти.
На сторінці «Овердрафти» можна виконати такі дії:
- Задати додаткові фільтри та здійснити сортування даних
- Відрегулювати відображення у списку закритих договорів – чекбокс «Відображати закриті овердрафти».
- Перейти до детальної форми перегляду овердрафту. Кожен рядок є посиланням, за допомогою якого ви можете перейти до форми з розширеною інформацією з відповідного овердрафту.
На формі перегляду овердрафту ви можете виконати запит історії платежів за овердрафтом – кнопка «Історія платежів».
Для створення нової анкети виконайте такі дії:
- У розділі Зарплата/Анкети співробітників натисніть кнопку «Створити».
- Заповніть секцію «Інформація про співробітника»: ПІБ співробітника, його стать, ідентифікаційний код (для нерезидентів, а також для резидентів, які відмовилися від присвоєння ідентифікаційного коду, заповнюється значенням «000000000»). Транслітерацію імені клієнта для нанесення на картку ви можете ввести вручну або натисніть кнопку «...», щоб виконати автоматичну транслітерацію.
- Заповніть вкладку «Паспортні дані».
- Заповніть вкладку «Домашня адреса». В поле «Адреса» слід зазначити повну домашню адресу співробітника, якщо неможливо ввести адресу з розбиванням на окремі поля вкладки.
- Заповніть вкладку «Контакти». Заповнення хоча б одного номера телефону є обов'язковим. Формат для введення номера – 380671112233.
- На вкладці «Підприємства» додайте зв'язок з підприємством: натисніть кнопку «Додати зв'язок з підприємством», заповніть поля нової форми. Виберіть назву підприємства з випадного списку. Зазначте дату прийому, дату звільнення (якщо потрібно), табельний номер. Виберіть зарплатний проект зі списку. Якщо для виплат використовується рахунок іншого банку, встановіть чекбокс «Рахунок в іншому банку»», у відображеному полі введіть рахунок у форматі IBAN. У полі Подробиці можливо зазначити додаткові дані, наприклад, посаду співробітника. Після заповнення полів форми натисніть кнопку «Зберегти».
- На вкладці «Додатково» вкажіть секретне слово, яке може використовуватися для ідентифікації співробітника.
- Збережіть новий запис про співробітника, натиснувши кнопку «Зберегти».
Для створення нової заявки на депозит:
-
В секції «Депозит»:
- Виберіть зі списку рахунків вашої організації рахунок залучення коштів для депозиту;
- Вибравши чекбокс «З рахунка в іншому банку»», ви можете встановити в якості рахунку залучення коштів рахунок, відкритий у іншому банку. Зазначте реквізити рахунку в іншому банку: номер у форматі IBAN, валюту, а також контрагента, від імені якого створюється заявка. Поле Ідент. код буде заповнене автоматично.
- В полі Назва депозиту виберіть зі списку тип депозиту, за умовами якого ви бажаєте розмістити кошти у банку. Після чого в секції «Умови депозиту» будуть відображені всі умови обраного типу депозиту.
- Вкажіть строк депозиту (виберіть з доступних умов обраної вами депозитної програми). Якщо в умовах депозиту наявна дельта строків (наприклад, 3 міс. + 10 днів або -10 днів), у полі Кількість днів ви зможете встановити необхідний строк депозиту в межах цієї дельти (наприклад, якщо строк депозиту становить 3 міс. + 10 днів, ви можете зазначити кількість днів від 92 до 101).
-
У секції «Рахунки та суми»:
-
В полі Рахунок для виплати процентів виберіть рахунок, на який здійснюватиметься виплата процентів. Якщо ви увімкнете чекбокс «На рахунок в іншому банку», вам буде відображено поле для введення номеру рахунку в форматі IBAN;
-
В полі Рахунок для повернення коштів виберіть рахунок, на який здійснюватиметься повернення коштів. Якщо ви увімкнете чекбокс «На рахунок в іншому банку», вам буде відображено поле для введення номеру рахунку в форматі IBAN.
-
Введіть Суму депозиту.
-
-
Перевірте введені дані та підпишіть документ, натиснувши кнопку «Підписати» або збережіть його без підпису (кнопка «Зберегти»).
Після цього заявка на відкриття депозиту відправляється до банку, ви зможете контролювати її стан в розділі меню Депозити/Переглянути заявки на депозити.
На формі зі списком заявок на депозити ви можете переглянути основні параметри заявки та перевірити її статус.
Якщо ви хочете створити нову заявку на відкриття депозиту, натисніть кнопку «Створити заявку».
Кожен рядок списку є посиланням для переходу на форму перегляду або редагування заявки – в залежності від її статусу. Якщо заявка відправлена до банку й оброблена, вона доступна лише для перегляду. Якщо заявка ще не відправлена до банку або відхилена, ви зможете її редагувати.
Перегляд/редагування заявки на відкриття депозиту
Залежно від статусу заявки на відкриття депозиту на формі перегляду/редагування ви можете:
- «Відкликати» - видалити заявку (ця операція доступна, якщо заявка ще не була оброблена банком);
- «Копіювати» - буде створена нова заявка, в якій автоматично будуть заповнені поля значеннями з поточної, за виключенням номера й дати заявки;
- «Друк» - відкриється вікно попереднього перегляду заявки, в якому доступні операції друку заявки та збереження до файлу;
- «Зберегти» - для збереження заявки в стані «Не має підписів»;
- «Підписати» - підписання заявки секретним ключем і відправлення її до банку.